Apelul Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe

Beneficiar:, ȘCOALA GIMNAZIALA SUATU, COM. SUATU, , JUDETUL CLUJ prin comuna Suatu in calitate de beneficiar al finantarii, județul Cluj

Titlul proiectului: „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE SUATU,COM. SUATU, JUDETUL CLUJ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2916

Contract de finanțare nr. 562DOT/2023

Stimată Doamnă/ Stimate Domnule,

Comuna Suatu, implementează, in calitate de beneficiar, proiectul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE SUATU,COM. SUATU, JUDETUL CLUJ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2916

, în cadrulApelului Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe, parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) și intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția produselor pentru care a fost emisă prezenta cerere de ofertă.
În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse:conform Caiet de sarcini
Valoare estimata 49.189  lei +TVA

Specificații tehnice solicitate   pentru fiecare dintre produse se vor respecta cerintele din Caietul de sarcini
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezenta, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa : Comuna Suatu, sat Suatu , nr. 685; Judetul Cluj;
Telefon /Fax / Mobil : 0264-281574, fax 0264-281564,
E – mail: primariasuatu@yahoo.com
Cod fiscal : 5303080
Primar : Balazs Istvan-Botond

Se acceptă oferte transmise în original, prin e-mail sau fax.
Prețul total ofertat trebuie să includă și prețul pentru ambalare, transport, instalare/montare] și orice alte costuri necesare livrării produsului la următoarea destinație finală Scoala Gimnaziala Suatu, comuna Suatu.     . Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat, (5%, 9% sau 19%, după cum este aplicabil).
Livrarea se efectuează în cel mult 60 zile de la semnarea Contractului, la destinația finală indicată de beneficiar. .
Plata facturii se va efectua în lei, 100% la livrarea efectivă a produselor la destinația finală indicată, pe baza facturii Furnizorului și a procesului - verbal de recepție.
Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
Oferta va cuprinde urmatoarele documente :
1.Formular de oferta  conform model atasat
2. Copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
3.Declaratie Beneficiar Real , in termen de valabilitate, din Registrul Comertului 
4.Propunere tehnica in conformitate cu prevederile caietului de sarcini

Vă informăm asupra: (i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 revizuită în 2023,  emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR. Se va semna, în mod obligatoriu, o declarație pe propria Vă informăm asupra: (i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 revizuită în 2023,  emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR.
Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice conform caietului de sarcini atasat ,vor fi evaluate prin compararea prețurilor.
In cadrul propunerii tehnice vor fi atasate toate documentele solicitate in CS.
Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă cel mai mic preț total evaluat, fără TVA.
Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la dresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax, până cel târziu la data de 22.11.2024 ora 12.00.
Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu de 1 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin transmitere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax a solicitărilor de clarificări.
Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 60 zile de la data limită pentru transmiterea ofertei.
Primar Balazs Istvan-Botond


Funcție Primar
Semnătură