Beneficiar:, ȘCOALA GIMNAZIALA SUATU, COM. SUATU, , JUDETUL CLUJ prin comuna Suatu in calitate de beneficiar al finantarii, județul Cluj
- Titlul proiectului: „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE SUATU,COM. SUATU, JUDETUL CLUJ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2916
Contract de finanțare nr. 562DOT/2023
ANUNT PUBLICITAR
- „Achizitia de mobilier și materiale didactice pentru dotarea unui laborator multidisciplinar a ȘCOLII GIMNAZIALE SUATU ,COM. SUATU, JUDETUL CLUJ” pentru implementarea proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE SUATU,COM. SUATU, JUDETUL CLUJ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2916
Sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse: CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT
Specificații tehnice solicitate pentru fiecare dintre produse:CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimată a achiziției este de: 118.053,60 lei fără TVA.
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezenta Cerere de Ofertă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa : Comuna Suatu, sat Suatu , nr. 685; Judetul Cluj;
Telefon /Fax / Mobil : 0264-281574, fax 0264-281564,
E – mail: primariasuatu@yahoo.com
Cod fiscal : 5303080
Primar : BALASZ ISTVAN BOTOND
Oferta va cuprinde urmatoarele documente :
1.Formular de oferta conform model atasat
2. Copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
3.Declaratie Beneficiar Real , in termen de valabilitate, din Registrul Comertului
4.Propunere tehnica in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Se acceptă oferte transmise în original, prin e-mail sau fax.
Prețul total ofertat trebuie să includă și prețul pentru ambalare, transport, instalare/montare] și orice alte costuri necesare livrării produsului la următoarea destinație finală Scoala Gimnaziala Suatu, comuna Suatu. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat, (5%, 9% sau 19%, după cum este aplicabil).
Livrarea se efectuează în cel mult 45 .zile/ săptămâni de la semnarea Contractului/ Notei de Comandă, la destinația finală indicată.
Plata facturii se va efectua în lei, 100% la livrarea efectivă a produselor la destinația finală indicată, pe baza facturii Furnizorului și a procesului - verbal de recepție.
Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
Vă informăm asupra: (i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 revizuită în 2023, emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR. Se va semna, în mod obligatoriu, o declarație pe propria răspundere care va conține datele privind beneficiarii reali (conform model prezentat în Instrucțiune 6/2022 MIPE). Această obligație va fi aplicabilă inclusiv subcontractorilor.
Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice vor fi evaluate prin compararea prețurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă cel mai mic preț total evaluat, fără TVA.
Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax, până cel târziu la data de 27.11.2024
Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu de 1 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin transmitere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax a solicitărilor de clarificări.
Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 60 zile de la data limită pentru transmiterea ofertei.